vertas

vertas

vertas

vertas

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


نحوه کار تشک مواج
اگر بیماری در مدت زمان نسبتا طولانی در بستر بماند امکان دارد دچار زخم بستر شود. علت اصلی زخم بسترها فشارهای زیادی است که در قسمت هایی از بدن ایجاد می شود و مسئله ی دیگری نیز مثل رطوبت در ایجاد شدن آن دخیل هستند. 

  • ۰
  • ۰

سمعک ، وسیله است که برای کمک به شنوایی ساخته شده است. سمعک از بخش های اصلی میکروفن، مدار بردازنده، بلندگو تشکیل شده است، میکروفن که کار دریافت امواج صوتی و تبدیل آن ها به سیگنال های الکتریکی را دارد  

  • ۰
  • ۰

آبنما ، سازه ای است که در محیط های درونی یا بیرونی اجرا می شود و برای آب نوعی حرکت پیش بینی می شود، تا صدای آب و حرکت زیبای آن فضا را تغییر دهد و فضایی آرام بخش را ایجاد کند.ایران یکی از قدیمی ترین کشورهایی است که از آبنما استفاده کرده است و امروزه می توان در مکان های عمومی و تفریحی آبنماهای زیادی مشاهده کرد، که به دلیل احساس خوبی که به انسان میدهد نقش مهمی در زندگی دارند.  

  • ۰
  • ۰

کرکره برقی

درب شیشه ای اتوماتیک ، به درهایی گفته می شود که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود به وسیله ابزارهایی که بر روی آن متصل است به اجرا در می آید و در مکان هایی مانند، بیمارستان ها، فروشگاه ها و... استفاده می شود و، یکی از موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای بهداشت افراد است. 

  • ۰
  • ۰

واتر پمپ

واترپمپ ، از مهم ترین قطعات خودرو است، که عمل پمپاژ آب برای خنک کردن موتور اتومبیل را بر عهده دارد. به این معنا که جهت خنک بودن موتور اتومبیل لازم است که آب رادیاتور همیشه در جریان باشد. وظیفه واتر پمپ  گردش و هدایت آب خنک از رادیاتور به سمت موتور خودرو جهت خنک کردن آن میباشد، که سبب جلوگیری از جوش آوردن ماشین میشود. همچنین مالک هر خودرو باید بداند که چه زمانی واترپمپ نیاز به تعویض دارد. از نشانه های تعویض واترپمپ  بالارفتن آمپر، وجود لکه های ضدیخ یا آب در زیر خودرو میباشد. برای اینکه متوجه نقص در واترپمپ خودروتان شوید، هنگامی که ماشینتان در حرکت نیست تکه ای مقوا در زیر آن قرار دهید،اگر پس از چند ساعت دیدید مقوا خیس است، واتر پمپ خودروتان نشتی دارد. این قطعه از طریق به جریان درآوردن آب و ضدیخ، دمای موتور را تنظیم نگه میدارد. طول عمر واتر پمپ ها زیاد بوده، و به دلیل اینکه از کار افتادن آن آثار مخربی به بار می آورد، خودروسازان برای بالا بردن دوام آنها بسیار تلاش میکنند.
واترپمپ پراید
واتر پمپ پراید ، همانند سایر خودروها قطعه ای مهم در اتومبیل است. همانطور که گفتیم این وسیله حرارت موتور را کنترل میکند.پره های واتر پمپ پراید به طور مداوم در شرایط سخت و تحت فشار دمای بالا در حال فعالیتند، که این امر به مرور زمان سبب فرسایش پره های واتر پمپ پراید میشود، و موتور داغ میکند.واتر پمپ پراید حرارت موتور خودرو را به 90 درجه سانتی گراد کاهش میدهد. برای آنکه متوجه خرابی واتر پمپ پراید شوید، به کارکرد کولر دقت کنید، نامناسب کارکردن کولر پراید از نشانه های نقص در واتر پمپ پراید می باشد. هنگامی که واتر پمپ پراید خراب شد ابتدا اتومبیل را متوقف کنید و با مقداری آب، رادیاتور را خنک کنید. زیرا زمانی که واترپمپ پراید خراب باشد، با بالا رفتن دما، اولین قطعه ای که آسیب میبیند و سبب افت قیمت خودرو میشود، واشر سر سیلندر است. همچنین توصیه میکنیم که هنگام تعویض تسمه تایم، واتر پمپ را هم تعویض کنید.
قیمت واترپمپ پراید
قیمت واتر پمپ پراید ، طبق شرکت های تولید کننده آن متفاوت است. تفاوت قیمت واتر پمپ پراید به مدل های آن بستگی دارد. مثلا  قیمت واتر پمپ پراید 131 با  مدل پراید وانت متفاوت است. به دلیل وجود شرکت های تولیدی مختلف در تهران و شهرستانها، قیمت واتر پمپ پراید در هر مرکز خرید، نسبت به شرکت تولید کننده آن  تفاوت دارد. با مراجعه به نمایندگی های معتبر و مشاهده کیفیت محصول، از بهترین قیمت واتر پمپ پراید بهره ببرید. از مسائل مهم قیمت واتر پمپ، جنس بدنه آن است که آلومینیومی بودن آن سبب مقاومت در برابر زنگ زدگی است. کارآیی و کیفیت تولید نیز در قیمت واتر پمپ پراید تاثیر دارد. انتخاب بهترین مارک صد در صد در قیمت این محصول موثر است. داشتن ضمانت نامه در کنار محصول، از مزایای قیمت واتر پمپ پراید می باشد. برای خرید به قیمت مناسب واتر پمپ پراید  با شماره های درج شده تماس بگیرید.

 

  • nmjhj njh