vertas

vertas

vertas

vertas

  • ۰
  • ۰

در برنامه خندوانه 11 خرداد چه گذشت
برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 11 خرداد 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان شبی متفاوت و شلوغ را در خندوانه سپری کرد. ارژنگ امیرفضلی که چند شبی است در خندوانه حضور دارد شب گذشته نیز مهمان این برنامه بود و رامبد جوان را در اجرا همراهی میکرد. بهزاد قدیانلو و محمد معتضدی که با عنوان گروه صدا سیما در بخش خنداننده شو حضور داشتند در این برنامه از خندوانه اجرای متفاوتی را به نمایش گذاشتند.


دکتر مسعود عارف نظری مهمان ویژه برنامه خندوانه بود و در این برنامه درباره خواب با مردم و حاضرین در استودیوی خندوانه صحبت کرد.

شب متفاوت خندوانه با حضور چند مهمان
برنامه خندوانه شب گذشته با حضور چند مهمان روی آنتن رفت. ارژنگ امیرفضلی بازیگر کشورمان که چند شب است در رامبد جوان را در خندوانه همراهی میکند شب گذشته نیز در این برنامه حضور داشت.

بهزاد قدیانلو و محمد معتضدی

بهزاد قدیانلو و محمد معتضدی در برنامه خندوانه
در بخش ابتدایی برنامه بهزاد قدیانلو و محمد معتضدی دو کمدین برنامه خندوانه که در بخش مسابقه خنداننده شو تحت عنوان گروه صداسیما حضور داشتند در این برنامه نیز اجرای متفاوتی را به نمایش گذاشتند.

بعد از اجرای بهزاد قدیانلو و محمد معتضدی دکتر مسعود عارف نظری به استودیوی خندوانه آمد و درباره خواب با مردم و رامبد جوان به گفتگو نشست.

دکتر مسعود عارف نظری بعد از سلام و احوال پرسی درباره حال این روزهایش گفت و ادامه داد الان که من در خدمت شما هستم یک دل نگرانی کوچک دارم که در برخورد با همسایه تازه کلینک ایجاد شده بود صحبت کرد و گفت بعد از این برنامه حتما از دل آن همسایه درخواهم آورد و نمیگذارم ایشون از دست من ناراحت باشند.

داشتن خواب راحت به توصیه دکتر عارف نظری در خندوانه
مهمان برنامه خندوانه درباره خواب راحت در این برنامه با مردم به گفتگو نشست و گفت:خواب راحت را به شرطی خواهیم داشت که مشق روزمان را خوب نوشته باشیم و کابوسی را همراه خود به خواب نبریم. خواب راحت بزرگترین دستاورد یک انسان است که خوب زندگی میکند و باید بگوییم که خواب راحت تمرین میخواهد.

دکتر مسعود عارف نظری

دکتر مسعود عارف نظری در برنامه خندوانه
دکتر مسعود عارف نظری ادامه داد:ما بهداشت خواب داریم که در سه سطح عمل میکند مثلا اگر در خوردن زیاده روی کرده ایم خوابیدن دشوار میشود ، سطح روانی بخش دیگری است که اگر پریشان باشد خواب راحت نخواهیم داشت. سطح دیگر آن باور داشتن به این موضوع است که خواب یک کلاس درس است .

مهمان برنامه خندوانه ادامه داد :ما باید خواب هایمان را هم جدی بگیریم ، رویا یک روح جدی دارد که اگر ما آن را جدی بگیریم شروع به حرف زدن با ما میکند.

رامبد جوان از مهمان برنامه پرسید که ما چگونه با اضطراب های زیاد زندگی مان زندگی کنیم و بر آنها غلبه کنیم؟ دکتر مسعود عارف نظری روانشناس تیم ملی کشورمان هم بوده. دکتر نظری پاسخ داد:غلبه بر استرس تکنیک هایی دارد که اولی آن درست نفس کشیدن است که 60 درصد اضطراب را کاش میدهد. دوم اینکه راحت تر بخوابیم . روانشناسی که من کار میکنم به غذا ، طبیعت و خواب اهمیت زیادی میدهد.

دکتر مسعود عارف نظری درباره ایده گرفتن از طبیعت برای نوشتن یک رمان صحبت کرد و گفت :من از دیدن شعله های آتش ایده نوشتن یک رمان به ذهنم رسید که شاید اگر سالها در دفترم مینشستم این اتفاق برایم رخ نمیداد.

دکتر مسعود عارف نظری

 برنامه خندوانه با حضور دکتر عارف نظری
در بخش بعدی برنامه جناب خان هم به استودیوی برنامه آمد و فضای شادتری به برنامه بخشید.

مهمان روانشناس برنامه ادامه داد:ما گاهی اوقات زورمان به جهان هستی و کارهای خودمان نمیرسد. ما در یک جامعه پر ضرب و آهنگ هستیم و کنترلمان بر جهان هستی محدود است و ما فکر میکنیم جهان هستی باید تغییر کند تا ما هم تغییر کنیم اما ما بادی افرادی خود شکوفا باشیم و خودمان تغییر را ایجاد کنیم و فردی خودشکوفا باشیم. برای رسیدن به این خودشکوفایی یک راه آسان خندیدن است که برنامه شما آن را یاد میدهد.

توضیح مهمان خندوانه درباره اصطلاح بختک
جناب خان چند سوال از دکتر مسعود عارف نظری پرسید که در کمال آرامش جواب داد .

جناب خان

جناب خان در برنامه خندوانه
جناب خان درباره بختک پرسید که گفت :اتفاقی که بهش میگن بختک در خواب رخ میدهد. علمی این قضیه این است که ما یک خواب به نام خواب رم داریم و در آن مرحله بدن فلج میشود و ما خواب هایی عین واقعیت میبینیم و بیداری کاذب هم در خواب رخ میدهد ، شخص فکر میکند بیدار است اما خواب است و چون بدن فلج است و نمیتواند هیچ حرکتی انجام بدهد و احساس میکند که بختک روی او افتاده است و تجربه بسیار بدی است و بخاطر خستگی بدن و بهم ریختن شرایط خواب است.

در بخش پایانی برنامه دکتر مسعود عارف نظری درباره خواب بعدازظهر و رابطه آن با سرحال شدن توضیح داد.

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • nmjhj njh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی