vertas

vertas

vertas

vertas

  • ۰
  • ۰

 شال چه رنگی بپوشم ؟

در هنگام پوشیدن مانتو برای خانم ها این سوال پیش می آید که شال چه رنگی بپوشم ؟ همانطور که می دانید شال و مانتو در میان خانم ها بسیار محبوب می باشند چرا که از آن دسته از لباس هایی هستند که کاربردی تر بوده و بیش از هر لباسی در زمان بیرون رفتن و طول روز مورد استفاده قرار می گیرد. تا حالا به جادوی رنگ ها فکر کرده اید که ترکیب درست آنها تا چه حد در زیبا به نظر رسیدن تاثیر دارد!  اکثر خانم ها بعد از پوشیدن مانتو با خود می گویند که شال چه رنگی بپوشم تا با رنگ مانتوام همخوانی داشته و شیک تر و جذاب تر به نظر برسم. ما در این مقاله از شیک فام به شما می گوییم که برای هر رنگ مانتو چه رنگ شالی مناسب می باشد پس اگر به ظاهر خود در فضای بیرون اهمیت می دهید تا آخر این مقاله با شیک فام همراه باشید.

 

برای مانتو سبز چه شالی بپوشیم

رنگ سبز یکی از رنگ های شاداب و سر زنده و نشانه ی طبیعت است که تاثیر زیادی در روحیه دارد. اگر مانتو سبز دارید و نمی دانید که شال چه رنگی بپوشم ؟ در جواب باید بگوییم که رنگ سبز دارای طیف رنگی مختلفی است که باید براساس طیف رنگی مانتو رنگ ها را با آن ست کنیم

ترکیب رنگ قهوه ای و سبز تیره یک ترکیب ایده آل و شیک را برای شما به ارمغان می آورد می توانید از یک کفش قهوه ای و کیف چرم نیز استفاده نمایید. برای اینکه در مهمانی بدرخشم با مانتو سبز شال چه رنگی بپوشم ؟  مانتو سبز تیره در کنار رنگ شال خردلی نیز ترکیبی شیک و کلاسیکی را می سازد که برای مهمانی ها مناسب است.

مانتو سبز روشن در کنار شال سبز روشن یک ترکیب سر زنده را به وجود می آورد که علاوه بر جذابیت حس شادی و نشاط را در شما بسیار تقویت می کند.

با مانتو سبز شال چه رنگی بپوشم ؟ شما می توانید انواع طیف رنگی نارنجی را با انواع طیف رنگی سبز ست کنید و از یک پوشش ایده آل چه در مهمانی ها و چه روزمره برخوردار شوید.

ترکیب شال سفید با مانتو سبز تیره بسیار زیبا و برای هر مکان و زمانی مناسب است.  از دیگر ترکیب های مناسب مانتو سبز با شال می توان به شال مشکی، شال صورتی، شال بنفش و شال آبی اشاره داشت.

 

برای مانتو زرشکی چه شالی بپوشم

مانتو زرشکی رنگی است که اکثر خانم های جوان آن را انتخاب می کنند، رنگ زرشکی را می توان با انواع شال های روشن و تیره ست کرد و در واقع محدودیتی در انتخاب رنگ نداریم خب با مانتو زرشکی شال چه رنگی بپوشم ؟

ترکیب شال نارنجی با مانتو زرشکی فوق العاده است که ظاهری شیک و زیبا را به شما می بخشد.

اگر می خواهید تیپی اسپرت و متفاوت داشته باشید مانتو زرشکی را با شال خاکستری ست کنید.

شال با رنگ های سرمه ای، سفید، مشکی و کرم نیز برای مانتو زرشکی مناسب هستند.

  • ۹۸/۱۱/۱۹
  • nmjhj njh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی